Wireframing og flowcharts

Fremtidsscenarie

Billede 1:

Moderen giver Freja nogle klodser, som de kan lege med sammen. Her opfordrer moderen altså Freja til at begynde at lege.

Billede 2:

Mor og Freja leger med Lego Klodserne sammen. Freja føler sig tryg ved at lege med hendes mor, fordi hun kender hende.  

Billede 3:

Efter moderen har sat Freja i gang med at lege, føler hun, at det er trygt at trække sig lidt væk. DOKK1s børne- og familieområde er et sikkert og trygt sted for børn, derfor sætter hun sig hen i en sofa tæt på hvor Freja leger.

Billede 4:

Freja kigger sig omkring og kan se at der er flere børn som leger i området. Hun får øje på en pige i en karry gul trøje, der leger i legehuset.    

Billede 5:

Freja tænker, at det kunne være hyggeligt at lege med pigen i legehuset, men bliver skræmt ved tanken om at blive afvist. Derfor vælger hun at blive ved med at lege alene, fordi hun på den måde ikke skal overskride nogle grænser.

Billede 6:

Moderen kigger hen på Freja, der stadig sidder og leger med lego klodserne, og tænker på hvordan hun vil kunne hjælpe Freja med at få en legekammerat. Dog gør hun ikke noget yderligere ved dette problem, da hun ikke ved hvordan hun skal tage initiativ til at kontakte de andre børn/forældre. Derfor vælger hun at gå ud fra at Freja har nok i sig selv.

Billede 7:

Moderen og Freja får øje på designet og tænker straks at dette vil være en perfekt hjælp til at få Freja i leg med de andre børn.

 

Billede 8:

Freja leger sammen med de andre børn grundet Robert og Freja hygger sig og får samtidig udviklet sine sociale kompetencer pga. interaktionen med de andre børn.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Wireframing og flowcharts